söndag 10 november 2013

Svenskor i Galway

Åkte in till Galway idag för att först göra några ärenden: köpte en väska, tandkräm, smink och födelsedagspresent till Tina (blev cupcakes - what a suprise!). Sedan mötte jag upp Tina och en tjej jag aldrig träffat tidigare. Hon heter Nathalia och kommer från Sverige! Vi hade det jättemysigt, åt på Subway, drack kaffe, pratade massor och kollade runt i affärer. Och så doftade vi på ljus och insöp julkänslan som börjar sprida sig i staden.

Kom hem och fick underbar kyckling till middag, plus att de hade sparat en bit tårta - jag blir bortskämd här! Har precis bytt om till pyjamas och ska joina mina värdföräldrar framför TVn. It's X-factor time!

2 kommentarer:

  1. TACK, TACK & TACK så jättemycket!!! Blev jätteglad & jag glömde att tacka en sista gång & ge dig en kram innan jag sprang till bussen! Fy på mig, kalla jag!

    SvaraRadera
  2. Åh vad roligt att träffa nya människor!

    SvaraRadera