lördag 9 november 2013

Andra helgen i november

Tar en otroligt lugn helg hemma med värdfamiljen. Igår bestämde min värdpappa att det var dags för mig att se 'War Horse', eftersom jag inte sett den och han tyckte att det faktiskt är en sådan där film som man måste se. Den var faktiskt bra! Vaktade barnen tio minuter (de sov) då min värdpappa skjutsade min värdmamma på trevligheter men det var min enda prestation under kvällen förutom att dö av värmeslag framför brasan.

Blev en lång sovmorgon idag, tror att jag tog igen sömnen sen förra helgen, och har sedan gått runt i pyjamas och sett två filmer och ätit brunch. Mysdag med stort M. Och vi planerar att fortsätta i samma takt. Blir lax till middag (åh, äntligen fisk som inte är friterad!) och sedan är det X-factor som gäller. Får se vad det blir för film ikväll, men igår visade min värdpappa mig sin DVD-samling och jag kan lova er att vi åtminstone kommer hitta en film intressant nog att se. Han måste ha närmare tusen DVD-skivor PLUS att han a en hårddisk med massa filmer!! Jag tappade i stort sätt hakan när jag såg pärmen och han sen berättade att han hade fler av dem! Han gillar verkligen sina filmer.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar