tisdag 11 november 2014

En uppdatering

Jag vet som inte ens riktigt vart jag ska börja när det finns så himla många dagar som jag inte berättat om. Men det är dags att börja någonstans och sluta upp med alla ursäkter jag har till varför jag inte har tid att titta in här oftare.

Till att börja med så har vi nu (eller sex veckor sedan) flyttat till ett nybyggt och superfint hus. Här trivs vi alla så himla bra och det är så mycket lättare att ta hand om pojken här. Jag har ett ljust rum med stor säng och egen toalett/dusch som ni får bilder på sen för det är inte helt färdigt med en garderob som inte är monterad och lite andra småsaker som inte är uppe.

DSC_2599DSC_2639DSC_2594

En helg så var det tivoli i stan.
DSC_2513DSC_2514DSC_2523

För ungefär en månad sedan besökte jag och några vänner ett engelskt tea house för att dricka te ur kinaservis och vräka i oss varsina megastora tårtbitar.

DSC_0368DSC_0369DSC_2533

Jag har träffat världens goaste mamma och hennes dotter på en av alla de barngrupper vi går till. Och tillsammans har vi så roligt ihop med lekparkshäng, playgroups, promenader, utflykter och massor av tedrickande i olika rum att vardagen nu har blivit så mycket roligare.

DSC_2544DSC_2638

Jag har suttit barnvakt några helger.

DSC_2554

Och dansat i Nottingham under andra helger.

DSC_2566

Vi har åkt skridskor.

DSC_2588DSC_2591

Och så har mina dagar bestått av lek, lek och lek med en söt Harrison som växer för varje dag.

DSC_2600DSC_2603DSC_2625DSC_2648

Och nu ska jag försöka bli bättre på att titta in här oftare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar