torsdag 28 augusti 2014

Om mitt engelska liv

Jag har haft turen att komma till en trevlig familj där jag trivs bra. Här bor jag med ett irländsk par från Killarney i Irland (jag gillar ju som irländare) och tillsammans har de en liten pojke på ett år. Mamma Norma jobbar hemifrån åt ett irländskt civilingenjörsföretag och pappa Alan jobbar åt samma företag men är ofta ute på äventyr. Pojken Harrison är en glad och aktiv pojke och vi har det himla bra tillsammans han och jag. Sen har vi också familjens första bebis Bailey, som är en åttaårig Bichon Frisé. Och han är supersöt han med.

Vi bor just nu i ett hus som de hyr här i Keyworth, alldeles utanför Robin Hood-staden Nottingham. Så vi lever i en röra med ouppackade lådor och utan varken ordning eller reda. Som tur är så är det endast fyra veckor kvar innan vi flyttar några kvarter bort till ett fräscht, barnsäkert nybyggt hus!

Detta är i alla fall mitt rum för de fyra kommande veckorna: gammalt och slitet men ack så charmigt.

DSC_0330editedDSC_0331editedDSC_0332editedDSC_0333edited

1 kommentar:

  1. SÅ inspirerande blogg, älskar att läsa den!! :) Hoppas du har och kommer få en super bra dag tjejen, ha det bäst! Kramar fina du!

    SvaraRadera