torsdag 20 februari 2014

Midterm break, välgörenhet och lägesrapport

Under veckan så har Jessica varit hemma då hon har skollov och Kevin har varit hemma eftersom han har sin semester nu. Så det har varit en liten annorlunda vecka. Väldigt annorlunda. Fast ändå så himla vanlig.

För jag har jobbat som vanligt i stort sätt och det har inte hänt så där supermycket. Jessica har spenderat någon natt hos sina morföräldrar vilket gjorde huset ganska tyst. Vi har köpt ny TV som var Kevins födelsedagspresent. Och så har jag och Ewan kämpat med hans potträning då han nyligen fick bakåtlut och hamnade på ruta noll.

Och imorgon ska jag åka med morföräldrarna till en mataffär i Ennis (1h bilresa) för att packa kunders varor i matkassar. Det är någon slags välgörenhetsgrej där de samlar in pengar för att kunna resa och gå för välgörenhet (de gör typ två resor per år och nästa ställe är Romänien) och de behövde min hjälp och jag kände lite att man inte säger nej till välgörenhet. Och ärligt talat så ska det faktiskt bli intressant och lite roligt. Det kommer bli en lång dag men jag ser framemot det på något sätt. För välgörenhet är ju bra!

Annars så är jag väldigt trött och sliten. Har haft en lätt huvudvärk sen i tisdags och livet känns lite segt just nu. Men jag tänkte slänga in ett litet inlägg så här för en lägesrapport och så hörs vi i slutet av veckan med något roligare.

Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar