tisdag 22 oktober 2013

Fredagen

Skulle egentligen haft sovmorgon men började tidigt och fick ta hand om en sjuk Ewan som vägrade sova så han var grinig i stort sätt hela tiden förutom när han fick sitta nära en i soffan och se på TV. 



Min värdmamma kom hem samtidigt som Jessica vid tre. Vi stökade till köket då vi bakade
kakor och Ewan lekte diskmaskin. 


Jag tog tåget in till Galway vid fem och mötte upp Magda och Lisa (Österrike) för middag. Och när Lisa åkte hem gick jag och Magda till the Secret Garden (andra gången på två dagar). Där var det någon slags workshop så Magda byggde ett instrument av en pinne och en konservburk, typ. Jag tittade mest på och drack mitt te som smakade äpple innan Marga gjorde oss sällskap. 


 


Marga (Spanien)



Slutade kvällen med att äta min första gelatoglass och lyssna på superduktiga musikanter! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar