måndag 17 februari 2014

Kev’s 40th

I fredags fick vi besök av Stéphanie från Belgien (hon är helt fantastisk bra och himla trevlig). Så jag har ärligt talat inte rört datorn i helgen för jag har haft så himla trevligt på andra håll. Vi åt finmiddag i fredags efter att ha shoppat klänning med min värdmamma och sen myste vi i vardagsrummet. På lördagen pratade vi och drack te i köket och sen skulle vi bara veckohandla men det blev både skor och fika och även en tårta för på kvällen var det min värdpappas fyrtiokalas! Barnen lämnades hos morföräldrarna, Kevin åkte in till Galway för att träffa sina bröder och vi tjejer fixade oss och tog sedan ett glas vin i köket innan vi fick skjuts in till Galway. Och det var den bästa kvällen på länge.

15-02-2014 Stéphanie's Photo 215-02-2014 Kev's 40th

Inte helt otippat så var jag den yngsta av oss alla men kvällen var så lyckad som den kunnat bli i stort sätt. Startade på Monroe’s Pub med några pints, pizzor och inbjudna vänner och sen drog vi vidare till Monroe’s Live (som egentligen är 25-årsgräns) för att dansa. Och där vinglade vi runt i klackar och sjöng och pratade och hade det så himla bra (fick träffa två svenska tjejer dessutom). Och så blev jag, Stéphanie och mina värdföräldrar the final four och tog taxi hem där när ljusen tändes och det var dags att åka. Blev en kopp te och nattprat när vi kom hem och så någon gång vid halv fem bestämde vi oss för att sängen lockade alldeles för mycket.

15-02-2014 Monroe's Kev's 4oth15-02-2014 Monroe's Kev's 40th 215-02-2014 Monroe's Kev's 40th 3

Lätt galen kväll som jag aldrig kommer glömma.

1 kommentar:

  1. Åååhh vad roligt ((((inte alls avis))))) och vad snygg du är!!:)

    SvaraRadera